men tjenna

kom precis hem från skolan.

I helgen har jag varit och hjälp till på dressyr tävlingen som Munkedalsridklubb hade. Eller var med på lördag då det var ponny. Blev lite avis faktiskt, aja nästa gång får jag vara med. hoppas bara Abel är igång eller kvar då.

Linn var ju med. Verkligen skilnad på hennes lilla fender sen sist jag såg dom på andra omgången i bohuscupen dressyr.

Ja, här kommer dagens bilder xD @siiimplythebest

Så fina och grattis till Linn♥

På söndagen drog jag till torp

och det blev lite köpt

CONVERSE ALL STAR HI SR LILAC
Converse fast gula - stadium 679kr











Venezia pu jacket rp8

En sån här skinjacka fast i svart - Vero moda 499.95kr



och en svart cardigan på lindex - 199kr


kram Natalie

Kommentarer
Postat av: anonym

bortskämnd unge.se

2011-03-31 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0