God morgon :)

God morgon.

Nu har jag precis ätit frukost och ska snart dra till stallet och släppa ut hästarna :) Efter vi har varit i stallet så drar jag till jasmine som bor i munkedal :) har inte träffats på flera månader.


Har en fråga till er.

Vilken gern tävlar ni i och vad är ert bästa resultat. Placering och i dressyr procent och vilken klass :)

Mitt är när jag vann i  NÄRK med 69, 919 % i en LC:2 :)
Även när jag vann på samma ställe i andra klassen så fick jag 67, nånting % i en LC:1 :)


Jasmine har målat denna bilden.

Blir nog inte så mycket upptadering nu idag..

// Många kramar Linn


Kommentarer
Postat av: agnes.A

2011-03-20 @ 07:56:19
Postat av: agnes.a

har hon målat den på datan? och jag tryckte lite fel så det blev ingen text på den första komentaren

2011-03-20 @ 07:57:48
Postat av: Natalie den bästa (a)

72.86% i l:b är mitt bästa med petri dock ;)

2011-03-20 @ 17:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0